Metin2 Pvp Server (Proxymt2)

26.07.2012 23:35

Arkadaslar Herkezin Bildiği Bilmeyenler İçin Tekrar Söyleyim Metin2 Pvp Serverimiz Acılıyor 5.Serverimiz Olarak Proxymt2 Acılacaktır

GM LİK OLCAM BENDE TECRÜBE VAR DİYENLER BİZE ULASIN SECEĞİNDEN ÖZELLİKLERİNİ VE MSN ADRESİNİ TEL VARSA YAZABİLRLER BİZ ONLARA ULASACAĞIZ GEREKİRSE 16+ GMLİK ALMAK İSTEYEN OLURSA DAHA İYİ OLUR

Yada Ben TL Olabilirm Serveri İdare Edebilirm Demek İsteyenler İse 18+ Olarak Secilecektir Serverin Kapıstesi 250 Kişi Alabilir Server Artmaya Baslarsa Bu Oran Kapistesini Artırcağız Serverde Full Online Olurum Cok Abartmadan Eventler Oxlar Oyunlar Oynatırım Ve Userler Sıkılmaz Diyenler İse Yine Bize Ulas Kutucuğundan Ulasaiblirler

Metin2 Pvp Lerde Map Tasarlaya Biliyorum Diyorsanız Bize Ulasından Ulasabilirsiniz..

Ben Bunların Hiç Birisini Yapamam Ama Yetkili Olmak İstiyorum Diyorsanız 

GMLİK:10 TL YETKİSİZ 5 TL                                           YTLLİK:20 TL YETKİSİZ:15 TL

SGMLİK:15 TL YETKİSİZ:10 TL                                           TLLİK:30 TL YETKİSİZ 25 TL

Nacivat İstiyorum Diyorsanız Eğer Nacivat Putty Şifre 40TL Dir